2.11.05

The others


Shadow theater in Greece
Originally uploaded by yanni.

Τόνωση θέλω.
Εδώ και τώρα.

Σηκώνω το τηλέφωνο και παίρνω την κυρία Joanne Doe της Τράπεζας Βήτα.
Η τράπεζα Βήτα στο θέμα της τόνωσης δεν με απογοητεύει ποτέ. Μ'έχει σταθερό πελάτη. Δεν την αλλάζω με τίποτα.

Ε : Γεια σας, την κυρία Doe;
D (με γεμάτο στώμα, προσπαθώντας να καταπιεί): Η ίδια.
Ε: Σας παίρνω από την πόλη των θαυμάτων. Με χρεώνετε κάθε μήνα για ένα γυμναστήριο που έχει κλείσει εδώ και μισό χρόνο. Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
D (sic): Α, εσείς είστε πάλι; Δεν έχουν πάρει ακόμα απόφαση.
Ε (αρχίζοντας τη θεραπεία τόνωσης): Αυτό μου λέτε εδώ και δυο μήνες.
D (την φαντάζομαι να κοιτάει τα νύχια της): Αυτό μας έχουν πει και αυτό λέμε στους πελάτες.
Ε: Ποιοί σας το έχουν πει δηλαδή;
D: Οι διευθυντές. Αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις.
Ε: Μπορώ να μιλήσω με κάποιον που παίρνει λοιπόν αυτές τις αποφάσεις;
D: Θα δω τι μπορώ να κάνω...ένα λεπτό...μείνετε στη γραμμή σας.

Μπλιπ-μπλιπ-μπλιπ (για ένα λεπτό)

D : Ναι μ'ακούτε; Αφήστε ένα τηλέφωνο και θα σας πάρουν αυτοί.
Ε: Όταν λέτε "αυτοί";
D : Ο διευθυντής ή η υποδιευθύντρια.

Σκέφτομαι πως έχω να κάνω με μια χειραφετημένη τράπεζα και δίνω το νούμερο του κινητού για να είμαι σίγουρος ότι αν πάρουν, τουλάχιστον θα χρεωθούν παραπάνω.

Κλείνω το τηλέφωνο νιώθοντας πως έχω κάνει τρύπα στο νερό.
Περιμένω τον διευθυντή τώρα να με πάρει τηλέφωνο.
Ή την υποδιευθύντρια.

Τονώθηκα.

2 comments:

greekgaylolita said...

Εκτονώθηκες όμως?:)
Καλώς ήρθες.

pixelcitizen said...

Φωτιά να τους κάψει.
Καλώς σας βρήκα.