8.5.08

Ouch...that really hurt!

Ω, ναι...όλοι μας γερνάμε, απλά όλοι το έχουν τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι.
Απλά συμβαίνουν ορισμένες φορές πράγματα που μας το ξεκαθαρίζουν μια και καλή οτι ανήκουμε πλέον στο επόμενο κουτί ηλικιών (αυτά που γράφουν, 18-25, 25-35, 35+, κλπ).
Τι έγινε λοιπόν;
Πάω την ανηψιά μου (7 ετών) βόλτα με το αυτοκίνητο...αυτή δεμένη με ζώνη πίσω.
Αφού έβαλα μουσικούλα στο ράδιο και ξεκινήσαμε, μετά απο 5 λεπτά την ακούω από πίσω να ξεφυσάει βαριεστημένα και να λέει:
"Άντε ακόμααααα; Έχεις και χαζή μουσικήηηηηη!"
"Πες βρε πουλι'μ, τι μουσικούλα θέλεις να σου βάλω;"
"Κάτι να χορέψωωω"
Παίρνω κι εγω το πρώτο CD που ήταν πάνω πάνω...Madonna...(no comments please)...το βάζω παίζει...και την βλέπω να χτυπιέται η μικρή ελαφρώς.
Μετά από λίγο πάλι: "Ποιά είναι αυτή;"
εγώ σαστισμένος: "Η Madonna!"
και καταλαβαίνω οτι σκέφτεται και το επεξεργάζεται...και σκάει τη βόμβα:
"Η Madonna ζεί ακόμα ή έχει πεθάνει;"
.
.
.
πως δεν έφυγα από το δρόμο.

12 comments:

Marvin said...

χεχεχε...απο τις καλυτερες ατακεςπου ακουσα τελευταια!

Marvin said...

σε κανω λινκ ξεχασα να σου πω

Provato said...

ελπίζω να μην της είπες ότι ζει. δεν κάνει να λέμε ψέματα στα παιδιά! ποτέ. :-)

Είδωλο said...

Ευτυχως η νεα γενια θα γλυτωσει απο την βρυκολακιασμενη.

pixelcitizen said...

Μα τι σας έχει κάνει το κοριτσάκι;

g for george said...

Το ανιψάκι σου δεν το συμπαθώ καθόλου!

:-D

ΠΑΥΛΟΣ said...

Όλα τα λεφτά η μικρή!!!

Cinestef said...

Κι εγώ την ίδια απορία με την μικρή έχω!

billzouk said...

Δεν μας ειπες τι απαντησες;
οτι η madonna ζει και βασιλευει;
οτι η madonna ειναι αθανατη;
οτι τα ειδωλα δεν πεθαινουν ποτε;
οτι ειναι η τελευταια φορα που την πας βολτα;

snikolas said...

Ρε κοίτα αγαπημένα παιδάκια… αν η αδελφή μου (γιατί αδελφό δεν έχω) με δάγκωνε θα έπεφτε το κουτουλίδι σύννεφο!

Η ανιψιά σου θεά.

alienlover said...

καλά τα λέει ο Σαββόπουλος...
"πως να κρυφτείς απ'τα παιδιά,έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα"

καλά βλέπαμε το βίντεο με τον αδελφό μου και είχαμε λιώσει. του έχουμε κάνει και παραλαγές, αλλά θαυμάσαμε την αυτοσυγκράτηση του μεγάλου αδελφού. Αφού λέγαμε ότι αμα το χε κάνει αυτό ο ένας στον άλλο θα είχαμε σφαχτεί χαλαρά (που δηλαδή συνέβαινε και έπεφτε το ξύλο σύννεφο)

DREAM ON FUCKERS said...

Η μαντόνα; Την έβγαλε ο νώε από την κιβωτό και απο τότε την έχουμε, μονή.

Δεν ξέρουμε από που ήρθε αλλά καταλάβαμε ότι θέλει να κατσικωθεί εδώ για πάντα.