13.2.08

Πότε έρχεται η ώρα του μεγάλου "όχι";

Έρχονται στιγμές που πρέπει να το λέμε, όσο δύσκολα και να μας βγαίνει.
Σχεδόν άγνωστη λέξη για μερικούς.
Όχι.
Πάνω σε τέτοια απόφαση, θυμήθηκα κάτι που διάβασα στην αυτοβιογραφία του Gore Vidal.
Περιέγραφε την μητέρα του ως σκληρή και bitchy γυναίκα που όμως του έμαθε πως είναι καλά τα πράγματα να τα βλέπεις κατάματα.
Είχε παντρευτεί (και χωρίσει) η μαμά 3 φορές και την ρώτησε ο Vidal γιατί δεν παντρευόταν και τέταρτη.
Γυρίζει η mom και του λέει απλά:
"Ο πρώτος μου ο άντρας είχε τρία αρχίδια. Ο δεύτερος δύο και ο τρίτος ένα...έμαθα λοιπόν να μην προκαλώ τη μοίρα μου."

7 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Απίστευτη η mom?

Είδωλο said...

H πιο ανατρεπτικη, λυτρωτικη, αυθεντικη, δυναμικη, ακεραια, δυσκολη, εκστατικη λεξη στο λεξιλογιο μου
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ

Cinestef said...

Κι εγώ έμαθα πολύ αργά να λέω αυτή την μικρή μεν, άκρως δύσκολη στην προφορά λέξη δε.
Από την άλλη, αν την είχα πει κάποτε, ίσως και να μην ήμουν εδώ τώρα.
Χαιρετίσματα από τους Κάτω Τραχανάδες!

g for george said...

Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια την έχω μάθει πολύ καλά. Λυτρωτική, θα έλεγα.

billzouk said...

Καποιες φορες ομως πρεπει να λες και κανα "ναι", εστω για το εθιμο!
Θεα παντως η mom!

pixelcitizen said...

@ pavlos:
μάνα είναι μόνο μία

@ x-oyranoy:
Εξ'ίσου ανατρεπτική, λυτρωτική, αυθεντική, δυναμική, ακέραια, δύσκολη και ΚΥΡΙΩΣ εκστατική λέξη είναι το ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ

@ cinestef:
Ποτέ δεν πρόσεξα οτι το ΟΧΙ προφέρεται δύσκολα.
Που κολλούσες;
Στο "Χ";
Σάουντς γκρικ του μι.
Χαιρετίσματα από τους Άνω Τραχανάδες!

@ g for george:
Ορισμένες φορές το "οχι" το νιώθω σαν τον εμετό μετά από την κρεπάλη...αν δεν βγεί, δεν πρόκειται να ησυχάσω και θα με παιδεύει όλη μέρα.

@ billzouk:
Για το "ναι": Κλείνουμε ραντεβού για την 28η Οκτωβρίου;
Για τη "mom": ήταν θεά, αλλά ήταν και κρύα, απ'ότι έλεγε ο Vidal. Προτιμώ τη δικιά μου που δεν είναι θεά, αλλά μου προτείνει να κάνω πιάτσα.

revqueer said...

Κι εγώ είμαι πολύ του όχι...