17.3.08

Lorem ipsum

Πάντα είχα περίεργες ανυσηχίες.
Αναρωτιόμουν λοιπόν τις προάλλες τι διαβάζει ο κόσμος στην τουαλέτα. Είστε από εκείνους τους δύσκολους που ξεχνιούνται μ'ένα Άρλεκιν ή μήπως πρέπει να τρέχετε με το δάχτυλο ανάμεσα στις σελίδες, επειδή με το που θα καθήσετε θα είναι πάλι ώρα να ξανασηκωθείτε;
Εδώ λοιπόν έχω την ευκαιρία να βοηθήσω κι εγώ με τον τρόπο μου να ανοίξει η επιστήμη τα μάτια της μπροστά στο ζητούμενο παγκόσμιου ενδιαφέροντος.
Και όλα αυτά απλά μ'ένα πόλλ (δες δεξιά ----------->, κάπου θα το βρείς) όπου πατάς κάτι και ότι βγεί.
Θέλεις να συμμετάσχεις;
Αύριο μεθαύριο οι γονείς σου σα είναι περίφανοι για σένα αν το κάνεις.
Και αν το λινκο-στείλεις και σε 874659823 φίλους σου, μεθαύριο θα φτάσει σπίτι σου ένα πανέμορφο κουτί γιομάτο σκατά.

3 comments:

Cookie Basher said...

Καλά, μετά από αυτό μην περιμένεις να το λινκο-στείλω πουθενά :Ρ

Ετικέτες από σαμπουάν. Και από απορρυπαντικά και καλλυντικά κι ότι βρω εύκαιρο.

Είδωλο said...

Α εγω εχω βαλει wifi στο σπιτι οποτε παιρνω βολτα το λαπ σε ολα τα δωματια.

Axis Mundi said...

χαχαχα πολύ καλό.
Πάντως είχα διαβάσει κάτι σχετικό πρόσφατα για το πως οι μεγάλες εμπνεύσεις έρχονται μέσα στην τουαλέτα... Τραγελαφικό; τραγελαφικό!
Την καλησπέρα μου.