21.9.07

I wanna be evil!

Πόσοι από εσάς έχετε ακούσει από μικρό παιδί να είστε "καλό παιδί";
Πόσο συχνά ήταν πάρα πολύ γενική η εντολή αυτή για να συμπεριλάβει όλα τα ενδεχόμενα: "Να είσαι καλό παιδί εκεί που θα πας!";
Πόσες φορές ακούσατε πάνω από τον κεφάλι τη φωνή της μαμάς (συνήθως οι μάνες τα δημιουργούν αυτά τα κόμπλεξ) που έκρινε κάθε κίνηση και σας χτυπούσε τα δάχτυλα "τσατ!" όταν πηγαίνατε να κάνετε "κάτι κακό";
Ε;

Τις τελευταίες μέρες δεν ξέρω τι μ'έχει πιάσει (ή τι μ'έχει αφήσει) και το μάτι μου έχει πάρει μια τρελλή γυαλάδα.
Άρχισα λίγο να αναπροσδιορίζω τι ακριβώς είναι "καλό παιδί" και τι "κακό παιδί" (και τι "παιδί")...και νομίζω πως η δική μου βέρσιον απ'όλα αυτά μου κάθεται καλύτερα.

Ιδίως το ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ με τρελλαίνει!!!
Κυρίως όταν βλέπω βλακεία μπροστά μου, δεν μπορώ να συγκρατηθώ καθόλου και βγάζω έναν εαυτό που αρχίζω να το ευχαριστιέμαι!
Μου κάνει τόσο καλό να μοιράζω σφαλιάρες, να βγάζω τη γλώσσα, να μουτζώνω, να βρίζω, να τους δουλεύω, να πετάω λάσπες, να λέω ψέματα, να γίνω τρελλό διαβολάκι, να γελάω μόνο με κάτι που θα μου φανεί αστείο και όχι εξ'αναγκαστικά, να λέω οχι και να σηκώνομαι να τους αφίνω να συνεχίσουν τη βλακεία τους.
Και καθώς φεύγω να σφυρίζω αυτό το τραγούδι...

8 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Λατρεύω τρελλά διαβολάκια, έχουν πιο πολύ ενδιαφέρον, λατρεύω όμως περισσότερο αυτά που τραγουδάνε Eartha

pixelcitizen said...

@ pavlos:
beware!!! ;-)

Algie said...

Εγώ θα το πω στη μαμά σου πάντως. Κακό παιδί!

revqueer said...

Bad boys go everywhere....

Είδωλο said...

Τζιζ...
Το βιντεακι δεν φορτωνει.
Θα σε μαλωσω, που ησουνα τοσο καιρο?

pixelcitizen said...

@ revqueer:
true...oh so true

@ x-oyranoy:
μήπως ονειρεύεσαι ακόμα;
μάλωσε με, μάλωσε με...

g for george said...

Join the club.

Τα τελευταία χρόνια, έχοντας περάσει όλη την ζωή μου ως το καλό παιδί, έχω φάει μια απίστευτη απαυτή και δεν μπορώ να συγκρατηθώ. Κυρίως όταν βλέπω ανθρώπους που θέλουν τα πράγματα όπως τους βολεύει και δεκάρα δεν δίνουν για τον άλλον. Πλέον έχω αρχίσει και βάζω τα πράγματα στην θέση τους.

Και κρίνοντας με το πώς ήμουν παλιά, αυτό είναι evil...

Cinestef said...

OUAOU!
Λατρεμένο τραγούδι και συμφωνώ απόλυτα με όλα αυτά που γράφεις και με το σχόλιο του Τζι.
Εντ δατ ιζ μπηκόζ άιμ μπαντ μπαντ μπαντ!