30.8.07

Ήταν ένας γαϊδαρος, με μεγάλα...

Dear god...γκιβ μι στρεγκθ,
γιατί υπάρχουν κάτι περίεργες ημέρες.

Ξυπνάς με πολύ καλή διάθεση, βγαίνεις από το σπίτι, έχεις χαιρετήσει τη γειτόνισσα που μόλις πέθανε το σκυλάκι της (και κατά βάθος το χαίρεσαι επειδή ήταν σκατόσκυλο), τη σουπερμαρκετζού που της κάνεις τράκες και σου περιγράφει γι'αντάλλαγμα την ερωτική της ζωή...και...
...ξαφνικά κάτι σημβαίνει...
...και ΟΛΑ πηγαίνουν στραβά.

Ανακαλύπτεις πως έχεις χάσει:

  1. ταυτότητα
  2. δίπλωμα
  3. πιστωτική κάρτα
Τηλέφωνα και ανασκαφές σε σπίτι, οικογένεια, φίλους, σχέση με άκαρπο αποτέλεσμα...άφαντα.
Από την προσπάθεια να σκεφτείς που μπορείς να τα έχεις παραχώσει να νομίζεις πως θα πάθεις εγκεφαλικό.

Έρχεται λοιπόν η ώρα και η στιγμή που παω για το δίπλωμα από το τμήμα συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη που είναι τέρμα Θεού, αρχή Αλλάχ.
Μέσα να γίνεται τσίρκο με σάλτο μορτάλε...ο καλός καιρός του δημοσίου (δεν χρειάζεται περιγραφή...όλοι θα έχουν περάσει κάποια στιγμή της ζωής τους από τέτοιο θέαμα).

Φτάνω στο αρμόδιο γραφείο, όπου μια σιδηρά κυρία με καστανό μαλλί λάχανο κοπανάει στον πάγκο μια φωτοτυπία που έμοιαζε με τον χάρτη των πειρατών της καραϊβικής και ακολουθεί το εξής σκηνικό:

"Θα χρειαστείτε αυτό, αυτό, αυτό, αυτό, αυτό, αυτό" (χρατς, χρατς, χρατς, έκανε κύκλους με το στιλό γύρω από εκείνα που χρειάζονται)
Συνεχίζει: "Αυτό και αυτό οχι" (χρατς χρουτς, ένα τεράστιο Χ με το στιλό)
Κοιτάζω κι εγώ τα κυκλάκια μπας κι έχω απορίες...και όντως είχα...μια:
"Εμ, συγγνώμη...αυτό δεν το καταλαβαίνω...εδώ λέει "Φάκελλος με αφτιά"?!"
Με κοιτάει κοφτά: "Ναι"
"Πάλι δεν καταλαβαίνω...θέλετε να φέρω ένα φάκελλο αφτιά;"
Επιτέλους κατάλαβε την ερώτησή μου: "Δεν χρειάζεται να φέρετε...έχουμε και στο κυλικείο!"

Να τσιρίξω τώρα ή μετά;

6 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Eρώτηση, την ταυτότητα που μόλις έβγαλες? Μεγάλη γκαντεμιά. Τι να πω.

Είδωλο said...

καλα σου κλεψανε το πορτοφολι εν ολιγοις?
Φακελος με αυτα ειναι αυτος με τα λαστιχακια!!!! (δεν βαζατε πουθενα τις ζωγραφιες σας στο δημοατικο) τς τς τς
Οσο για το βιντεακι ειναι απο e-card, χαχαχα εμενα μου την ειχε στειλει ενα wannabe αμορε... Εγκεφαλικο που ηρθε οταν το εβαλα να παιζει το γραφειο με ανοιχτα τα ηχεια.
χαχαχαχ τι ντροπη
φυσικα δεν καταδεχτηκα.

Cinestef said...

Α πα πα! Είναι να θέλει κανείς να τραβήξει τις κοτσίδες του!

Το πουλάκι όμως... τέλειο!

pixelcitizen said...

@ pavlos:
οχι, η ιστορία με την ταυτότητα είναι παράλληλη με τα υπόλοιπα papers του "the big lost".
Αν ξαναέχανα την ταυτότητα μετά απ'όλα αυτά θα πήγαινα στην "Κυρία Σεμίραμις, η Σμυρνιά" για να κάνω ξόρκια.

@ x-oyranoy:
μπα...εξαφανίστηκαν απλά. Λες να τα έκλεψε κανένας εμπρηστής/τρομοκράτης και να κυκλοφορεί με αυτοκίνητο γεμάτο σπίρτα και γκαζάκια...με δικά μου χαρτιά;
Εύχομαι να μην τον πιάσουν, αλλιώς δεν θα προλάβω να ψηφίσω.

@ cinestef:
τις κοτσίδες μου τις έχω ξεπατώσει προ πολλού με αυτά που συναντώ.
Τώρα είμαι ακότσιδος.
Μόνο ένα νεύρο τρεμοπαίζει κάτω από το δεξί μου μάτι.

phoinix said...

αχ παναγιά μου δεν έχω χειρότερο!κάθε φορά που είναι να πάω για δουλίτσα στο δημόσιο κλείνω απο πριν ραντεβού με τον ψυχοθεραπευτή μου!!θα έπρεπε να έχει εκεί κάποιον να σου παρέχει ψυχολογική υποστίριξη!!ή έστω μια νοσοκόμα να σου κάνει μαλάξεις μετάτο εγκεφαλικό!

g for george said...

Αγαπημένο βίντεο! Ευκαιρία να το κάνω μετατροπή για το κινητό μου.

Παραδόξως εδώ που μένω εγώ είναι σούπερ ευγενέστατοι. Μόνο γλυκό που δεν με τράταραν όταν πήγα να βγάλω διαβατήριο. Ναι.