22.8.07

Φλάααατς!

Dear God,

το ξέρω πως με τις κουτσουκέλες που κάναμε και συνεχίζουμε να κάνουμε, το γαμήσαμε το κλίμα.
Είναι unpisteftable, αλλά το καταφέραμε και αυτό.
Δε σου έχω ζητήσει ποτέ κάτι και συμφωνώ στο να πληρώσω γι'αυτη την αμαρτία μου...αλλά πριν κλείσει η γραμμή σε παρακαλώ για ένα πράγμα μόνο:

δεν γίνεται, όποτε υποφέρω από την αφόρητη ζέστη, εν ώρα δουλειάς, έξω στους δρόμους, όταν ανεβαίνω σπίτι ή είμαι πάνω στην πίστα, να εμφανίζεται από το πουθενά ένα μαγικό σχοινάκι, το οποίο θα τραβάω και...
ΦΛΑΑΑΑΑΑΤΣ
να με κάνει λούτσα πατόκορφα μ'ένα κρύο κύμα νερού;

Το θέλω πολύ!

Να, κάτι σαν αυτό θα ήθελα να γίνεται την ώρα που χορεύω και παρουσιάζω το νέο μου πρόγραμμα στην πελατεία μου:

8 comments:

alienlover said...

θες και το μπιφτέκι μετά το νερό;

g for george said...

Αν ακολουθεί και το ανάλογο σόου μετά το νερό, να είσαι σίγουρος ότι πολλοί θα θέλουν να σε μπουγελώσουν, χαχα.
Δεν υπάρχει πιο χοτ από βρεγμένο μπλουζάκι!

Πώς δεν το σκέφτηκα κι εγώ νωρίτερα; χμ...

pixelcitizen said...

@ alienlover:
με μπόλικο τζατζίκι, περικαλώ!

@ g 4 george:
επίσης δεν υπάρχει πιο désgavlée από μια βρεγμένη περούκα να σου έρχεται με φόρα στη μάπα την ώρα που θα κάνω την πρώτη μου πιρουέτα...αλλά who knows, γούστα είναι αυτά.

g for george said...

Κοίτα να δεις...

Σήμερα ένα παιδί που δουλεύουμε μαζί, πήρε το μπουκάλι το νερό του σήκωσε το μπλουζάκι μου (δίχως να προλάβω να αντιδράσω) και μου έριξε παγωμένο νερό στην πλάτη!!!

Στον λόγο μου!!!

Και αυτό δεν έχει ματασυμβεί, δηλαδή!

Δύο τεινά μπορεί να συμβαίνουν... είτε διαβάζει το μπλογκ σου και άρα ξέρει ποιος είμαι, είτε το σύμπαν ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ συνωμότησε εναντίον μου.

Από τα πλέον κουφά της ημέρας. Αμέσως το μυαλό μου πήγε σε 'σένα! Δεν είχες κάτι να κάνεις με αυτό, έτσι;;;

Αν αυτό δεν είναι

g for george said...

Το "αν αυτό δεν είναι" μπήκε εκ παραδρομής! ούτε το backspace δεν λειτουργεί πια.

ΠΑΥΛΟΣ said...

μμμ εγώ λέω να πάρω και το μπιφτέκι μετά

Είδωλο said...

A μωρο μου απο εμενα ο,τι θες να ερθω να σε βοηθησω ακομα και στις προβες, αλλα να ξερεις 1 πραγμα εγω μαπα μετα δεν βαζω (σφουγγαρισμα)

Cinestef said...

Πο πο πο! Πως και δεν το σκέφτηκα κι εγώ να στήσω ένα καζανάκι πάνω από το γραφείο μου και κάθε 10 λεπτά να το τραβάω και να μπουγελώνει εμένα και τον [εννοείται αδιάβροχο] υπολογιστή αυτές τις μέρες του καύσωνα αντί να σηκώνομαι και να μπαίνω στο ντους κάθε λίγο και λιγάκι...