8.8.07

Δε πλάνετ οφ δε σόκς

Δε πλάνετ οφ δε σοκς

Πλένω τα ρουχαλάκια μου όμορφα κι ωραία...τα απλώνω...τα μαζεύω..........και προσέχω πως ορισμένες κάλτσες έχουν χάσει στην πορεία το ταίρι τους.
Ξανακοιτάζω στο καλάθι με τα υπόλοιπα άπλυτα, μπας και ξεχάστηκαν εκεί...αλλά τίποτα.
Μην έχοντας χρόνο για περεταίρω έρευνες τις βάζω κι εγώ ξεχωριστά σε μια γωνιά ενός συρταριού, περιμένοντας να εμφανιστούν αργά η γρήγορα τα “έτερον ήμιση”.
Ορισμένες φορές όντως συμβαίνει και ξανασμίγουν.
Ορισμένες φορές πάλι όχι...
και μένουν αυτές μόνες τους μέσα στη γωνιά τους να τις ακούω να κουτσομπολεύουν για το οτι βρήκαν επιτέλους την ησυχία τους, μιας και βγήκαν πρόωρα σε σύνταξη...κι εγώ μένω με την απορία, αφού μετά από καιρό έχω δημιουργήσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο club των χωρισμένων καλτσών.
Kάτι “περίεργο” πρέπει να συμβαίνει μέσα στο πλυντήριο.
Κάτι, που να μην το έχουν ανακαλύψει ακόμη ούτε οι μεγάλοι και τρανοί Έλληνες επιστήμονες που άφησαν την Ελλάδα για να τους υποδεχτούν τα MIT, NASA, CERN, Google(?) κλπ.
Κάτι, που να έχει να κάνει με τις δεξιόστροφες και αριστερόστροφες σβούρες και τα ταρακουνήματα του πλυντηρίου, την κυρά Θοδώρα του ισογείου που έβαλε το σεσουάρ στο τρία κι έπεσε πάλι ο κεντρικός της οικοδομής και το μαγνητικό πεδίο της Γης.
Κάτι!
Πρέπει να δημιουργείται μια μικρή μαύρη τρυπίτσα, τόσο μικρή, που ίσα ίσα να ρουφάει την κάλτσα σε μια άλλη διάσταση, σε διαφορετικό πλανήτη.
Σ'έναν πλανήτη, οπου καταλήγουν όλες οι χαμένες κάλτσες του κόσμου και όπου θα συνεχίσουν το υπόλοιπο της καλτσοζωής τους μέχρι που να τους φύγει και ο τελευταίος πόντος και να μην μπορούν πια να σταθούν όρθιες από τις πολλές τρύπες.

Λέω χαζομάρες;
ο.κ.: πες μου εσύ μια δικιά σου εξήγηση...που διάολο πάνε οι κάλτσες;

7 comments:

Provato said...

έλα μου ντε.... που πάνε;

με τα ίδια μου τα χέρια, εγώ προσωπικά ο ίδιος, έβαλα πριν χρόνια το αγαπημένο μου ζευγάρι κάλτσες στο πλυντήριο (τις λάτρευα, μου τις είχε χαρίσει γκόμενος - το καλύτερο one night stand που είχα κάνει ποτέ...) και όταν το άνοιξα για να απλώσω η μία έλειπε. δεν την βρήκα ποτέ ξανά. ούτε αυτή (ούτε και τον γκόμενο ειρήσθω εν παρόδω...).

τι να πω. 100% ταύτιση φάκτορ αυτό το ποστ. μπεεε

:-)

(αν και με στεναχώρησες που μου είπες ότι δεν πιάνεται η απάντηση περί ΑΕΚ Σεβίλης...)

μπεεε ξανά.

Είδωλο said...

Βασικα το γεγονος να γινεται ενα μεγαλο οργιο ανα πλυση και να ειναι τοσο πολλα τα ενεργητικα ρουχα με αποτελεσμα μια απο τις 2 καλτσες να θυσιαζεται για την ζωη της αλλης ετσι ουτως ωστε να μην εχει μεινει ουτε ινα απο την βαμβακερη τους επιδερμιδα...
Αλλα για να βρω μια πιο λογικη εξηγηση θελεις να μου πεις ποιες εχουνε παρατηρηθει οτι λειπουν? Οι δεξιες η οι αριστερες? μηπως μπορεσω να το συνδεσω και πολιτικα...

pixelcitizen said...

@provato:
κάθε φορά αναρωτιέμαι ποια κάλτσα είναι πιο τυχερή...αυτή που έμεινε ή αυτή που χάθηκε;
κάτι που ισχύει και στις σχέσεις...should I stay, or should I go (and let go)?

@x-oyranoy:
Me like a lot! ο ιερός λόχος των καλτσών!
Όσο για την πιο λογική εξήγηση...ασε καλύτερα...αν είναι η χαμένη μου κάλτσα να κάνει "κακές παρέες", καλύτερα να τις πλένω στο χέρι.
ή μάλλον, φαντάζεσαι τη χαμένη κάλτσα της Παπαρήγα;

alienlover said...

me ti hameni kaltsa tis papariga pethana :D
pou pane oi kaltses, oeo??

g for george said...

Πάνε κάπου όπου τις βάζεις ΕΣΥ! καρατσεκαρισμένο! Τίποτα δεν χάνεται ανεξήγητα! Τίποτα!

phoinix said...

που απλώνεις τις κάλτσες είπαμε?
αν είσαι στον τρίτο οι κάλτσες είναι στο δεύτερο..αν είσαι ισόγειο τις πήρε ένας περαστικός..αν απλώνεις μέσα τότε ρώτα τη γάτα σου..αν δεν έχεις γάτα πάρε μια..αυτή θα τις έχει!!!

alienlover said...

ohi george eho hasei apeires kaltses sto plintirio... vazo uo vgazo mia.. pou pane eipame oi kaltses?